وجود قوانين متعدد در حوزه حقوق و دستمزد در کنار تغييرات مداوم اين قوانين و همچنين محاسبه پارامترهاي متعدد در محاسبه حقوق افراد از قبيل بيمه، ماليات، اضافه کار، ماموريت، معوقات احکام، عيدي، سنوات و غيره. بر اساس قوانين موجود نياز به محاسبات گسترده و پيچيدهاي دارد که انجام آن به صورت دستي اگر چه غيرممکن نبوده ولي بسيار وقت گير خواهد بود.
امکانات و خدماتی که این نرم افزار برای شما فراهم می آورد.
ثبت اطلاعات پرسنل شامل اطلاعات فردی، اطلاعات سازماني، افراد تحت تکفل و...
تعریف انواع مزایا به ازاء هر نوع استخدام همراه با روش پرداخت و تاثیر آن در لیست مالیات، بیمه، اضافه کار و ...
ثبت برگه های مرخصی و احکام ماموریت و محاسبه و پرداخت حق ماموریت
محاسبه ي معوقات حقوق با صدور حکم حتي براي سال هاي قبل
امکان ثبت پرداخت هاي خارج از ليست و صدور سند حسابداري آن
محاسبه ی مالیات حقوق به تفکیک مزایای مستمر و رفاهی انگیزشی بر اساس آخرين تغييرات دارایی
محاسبه ی بیمه بر اساس آخرين تغييرات دارایی
تهيه پيشنويس سند بستانکاري و پرداخت حقوق و ارسال به حسابداري
برای درخواست دمو و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.
با گزارش های تخصصی، فرآیندهای مالی کسب و کارتان را راحت تر مدیریت کنید.
گزارش کامل از حقوق پرداخت شده به ریز پرسنل جهت بایگانی و پیوست سند حسابداری
امکان چاپ گزارش احکام کارگزینی بر اساس نوع استخدام با امکان طراحی توسط کاربر
چاپ فیش حقوق با امکان طراحی توسط کاربر و ارسال پیامک به پرسنل
لیست ماهیانه مالیات و لیست تعدیل سالیانه
امکانات نرم افزار حسابداری را متناسب با نیاز کسب و کارتان هوشمندانه انتخاب کنید.